čtvrtek 25. září 2014

Velké podzimní blog-tour: Rozhovor s Kristinou Hlaváčkovou (4)

Chystá se

Je tu další článek do blog-tour, tentokrát opět půjde o rozhovor a to s Kristinou Hlaváčkovou, kterou jistě znáte jako autorku série Dračí oči.
Psala jsem to už předem, ale aby se někdo nedivil :D, tak to radši zopakuju - otázky mám u všech spisovatelek stejné. Jen abychom viděli nějaké ty rozdíly ;)


1) Otázka pro každého spisovatele... kde jste přišla k inspiraci?
Inspiraci nacházím téměř ve všem, co mě obklopuje, ve vlastních příhodách, na cestách, v lidech a scénách každodenního života, dokonce i v práci, všude, kde Vás jen napadne.


2) Odkdy píšete, popř. co vás k tomu dostalo?
Píšu od chvíle, kdy jsem se to naučila. Příběhy jsem vymýšlela od malička jednoduše proto, že mě to baví. Miluju knihy, vždy jsem ráda četla a napsat a vydat knihu bylo od malička mým snem. Největší impulzy byly dva: první kniha, kterou mi dal přečíst můj bratr Pouští a pralesem, a pak to, že mě prarodiče učili psát tak, že se mnou psali deník.


3) Trvalo dlouho, než se vaše kniha dočkala papírové podoby?
Spíš trvalo dlouho odhodlat se dát knihu někomu přečíst a o vydání se vůbec pokusit. Fragment bylo druhé nakladatelství, které jsem zkusila. Měla jsem obrovské štěstí.


4) Píšete zrovna něco?
Momentálně píšu třetí díl Dračích očí. Zároveň sbírám nápady a poznámky k nové, nezávislé sérii.


5) Co kromě psaní děláte (vyjma čtení)?
Pracuji na plný úvazek jako Office manager, studuji na Karlově univerzitě, mám spoustu koníčků např.: keramiku, golf, lyže, focení, ruční práce.


6) Co vzkážete začínajícím autorům?
Pište, co vás baví, najděte si svůj vlastní systém jak psát a nenechte se od psaní nikým odradit. A hlavně, pište pro radost.


Paní Hlaváčkové děkuji za rozhovor :)

1 komentář:

  1. Určitě příjemná spisovatelka... :) Ale připadá mi trochu odtažitá. Ale skvělý rozhovor stejně tak jako předchozí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥