pondělí 18. srpna 2014

RC recenze: Zakázaná přitažlivost | Plyšák a knihomolka

 Zakázaná přitažlivostPočet stran: 305
Série: Bavettovi, 3
Nakladatelství: Fragment, 2014
Hodnocení Goodreads: 4.31 (ze 112 hodnocení)
Anotace:
Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec.
Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost?

Zaručeně nejlepší díl z celé série! Emily byla snad nejsympatičtější hrdinka ze všech tří, možná proto, že byla nejmladší, a možná taky kvůli její vášni pro knihy. (Kdybych mohla, taky strávím tolik času v knihkupectví).


Upřímně, když jsem četla začátek, tak jsem se bála, že mi Emily nesedne. Že to bude rozmazlená holčička a Henry prostě bručoun, který... no, nebude nic víc. (A ne, pozitivní recenze mě tentokrát moc nepřesvědčovaly.) Ale zhruba po deseti stranách mi bylo jasné, že to je kniha pro mně.
Emily Evansová - to její jméno mě dostalo. Vlastně spíš jejích sourozenců. Všichni na E... nevím proč, ale příšerně mě to rozesmálo. Opravdu mi sedla, přišla mi sympatická a vůbec by mi nevadilo, kdyby byla moje sestra.
Henry Trovato byl asi tak na úrovni Mikea (samozřejmě že toho dospělého). Byl v pohodě, rozhodně víc než Robert v předchozím díle. Odhalení jeho minulosti bylo perfektní, akorát taková třešnička na dortu :D Čekala jsem asi všechno, jen ne zrovna tohle. A Emilyina přezdívka Plyšák se k němu opravdu hodí.
No a pak jsou tu staré známé tváře, Mike s Paige, Robert, Jo a Amy no a samozřejmě Johnny! Ten se tu sice moc často neobjevoval, ale když už, tak to teda jelo. Příště (bude příště, že jo?) potřebuju opět někoho, kdo bude neustále v Johnnyho přítomnosti!
A málem bych zapomněla na Emilyiny sourozence. Dvojčata mi dost připomínala Freda a George z HP, pořád se chovali jak malí a kde se objevili, tam jsem se řehtala jak pominutá :)

Katka Petrusová prostě ví, jak čtenáře zaujmout. Ať už čtu jakoukoli její knihu, tak se příšerně nasměju. Tady to tedy na vtipu trochu ubíralo, ale co nedokázal humor, nahradila romantika, takže tady jsem nadmíru spokojená. - Taky bych potřebovala nosiče knih. Nebo nosiče, co mě donese do obchodu, když mi někdo ukradne boty. To se sice ještě nestalo, ale jeden nikdy neví.




Za poskytnutí recenzního výtisku velice děkuji nakladatelství Fragment.

2 komentáře:

  1. Joo, nosič knih by se mi taky šiknul :D Ale tak když si ty tašky musím domů dotáhnout sama, tak si aspoň řeknu, že příště musím šetřit záda a peněženku a koupit těch knih méně :D (ne že bych se tímto předsevzetím pak řídila :D)
    Emily mi taky byla sympatická a jména na E mě pobavila rovněž :D To přirovnání k Fredovu a Georgeovi je na místě :) Takhle si představuji všechna dvojčata :) Alespoň ta jednovaječná :)
    Taky bych ráda víc Johnnyho :)
    Hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nečetla ani jeden díl, ale celá série mě už dlouho láká. Vypadá to opravdu skvěle. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥