pátek 1. srpna 2014

Letní knižní HOP

Ano, účastním se dalšího HOPu (nezapomínám zmínit autorku, Cathy :)). Tady nepůjde o normální knihu, ale e-knihu, a to rovnou moji vlastní. Určitě jste si už všimli, že jsem zaspamovala asi všechny sociální sítě s tím, že mi ji vydávají :D Ale jestli vás Adelle ještě neunavila, tak se budu opakovat.
A jestli se našel človíček, co měl štěstí a moje příspěvky přehlédl...

Čarodějčina dcera (Čarodějčina dcera, #1)Cosi jako anotace: Nikdo nezná svou minulost. Někteří ji nechtějí znát. Jiní se za ní honí celý život. A ti ostatní se ji dozví během jediného okamžiku, který jim překope úplně všechno...
Novilla Awienová ví, že je adoptovaná. Kromě věku to je jediné. Žije s tím, že jednou svoje tajemství odhalí. Plány jí překazí Eva, když ji vtáhne do světa čarodějů. Novilla o sobě zjišťuje pravdu...
Není lehké být dcerou mocné čarodějky...




Takžé... Teď vám to dám trochu těžší, ale opravdu jen trochu. Protože všechny odpovědi najdete na blogu. Stačí jen hledat na správných místech :) Většinou to budou karty pod názvem blogu nebo něco, kde to jednoduše najdete.


A pravidla?
  • Jelikož to je e-kniha, soutěžit můžete jak z České republiky, tak i ze Slovenska. Nebo klidně z Ameriky, pokud jste tedy Češi a dokázali byste to přečíst. :)
  • Samozřejmě vyplnit soutěžní formulář :) Pouze jednou! Duplicitní vstupy mažu a jejich autory automaticky odstraňuju ze soutěže.
  • Je nutné zodpovědět všechny povinné otázky.
  • No a jelikož je kniha moje... uděláte mi radost, pokud mi napíšete, jaký na ni pak máte názor :)
  • Výherce vylosuji videem (TENTOKRÁT už DOOPRAVDY! :D).
  • No a výhercům pošli maila, že vyhráli. Mají 72 hodin na odpovědi, jinak losuji někoho dalšího (prosím nedělejte to, já nechci točit video navíc :D
Přeju hodně štěstí. :)
A nezapomeňte odhopkat na ostatní blogy! :)

3 komentáře:

  1. Ahoj! Vyplňovala som formulár a už všetko mám, len... tá posledná otázka je trochu dosť všelijaká... aká Prokletá? To je kniha? Díki za odpoveď :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ano, jedná se o knihu, kterou jsem napsala já, v záložce Books ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥