úterý 15. července 2014

Druhé čtvrtletí roku 2014 | Zhodnocení knih

Jaksi jsem zaspala, co se týče zhodnocení :D No, trochu se zpožděním. Pokusím se nezapočítat knihy z července. ;)
A jak to tedy dopadlo za duben, květen a červen?

Přečetla jsem:

Dýchání pod vodou (Dýchání pod vodou #1)Moře nestvůr (Percy Jackson a Olympané, #2)Přivolávání (Nejtemnější síly, #1)V pasti (Rozděleni časem, #2)Dračí znamení (Narozen o půlnoci, #1)Luxus (Luxe, #1)Síla duše (Síla duše, #1)Město čarodějů (Erilian #1)Míša v sítiAnnabel (Delirium, #0.5)Hrej tajně (The Game, #2)Město z kostí (Nástroje smrti, #1)Osudová přitažlivost (Kronika Kambionů 1)V moci démonů (Syn pekel, #2)Procitnutí (Lovkyně snů, #1)Zloděj blesku (Percy Jackson #1)Pandemonium (Delirium, #2)


Osudová přitažlivost (Kronika Kambionů 1)Nejlepší kniha
Jamie Reed - Osudová přitažlivost

Nejtěžší kategorie ze všech. Každá kniha (až na pár výjimek) má něco do sebe, ale nakonec jsem vybrala tuto. Hrozně jsem se u ní nasmála, opravdu doporučuju. Líbilo se mi míchání všech možných témat a jak Sam všechno dobře komentovala. Jsem zvědavá na pokračování.


Luxus (Luxe, #1)Nejhorší kniha
Anna Godbersen - Luxus


Absolutně nechápu, co na ní kdo vidí. Obálka to je opravdu nádherná (ty šaty chci!), ale přečetla jsem 100 stran a ono pořád nic. Žádný děj a připitomělé postavy. Já se ani nevyznala, která z nich to měla být hlavní. No comment, tohle byl prostě přešlap.


Dračí znamení (Narozen o půlnoci, #1)Největší překvapení
Lucie Fidlerová - Dračí znamení


Tak tohle mě opravdu překvapilo, vůbec jsem nečekala, že by to mohlo být tak dobré (ano, dala jsem tomu pět hvězdiček). Na to, že je Lucka o rok starší než já, to napsala opravdu dobře. Asi začínám mít ráda detektivky. (Ne, Poirot se mi pořád nelíbí.)

V pasti (Rozděleni časem, #2)Největší zklamání
Julie Cross - V pasti

První díl sice taky nebyl nic moc extra, ale končilo to pěkně, dokonce jsem tomu dala čtyři hvězdičky. Čekala jsem tedy něco podobného, ale až na romantickou scénu s Jenni Stewart to stálo totálně za nic. Moc mě to mrzí, protože se z toho mohlo vyklubat něco hezkého.


Město z kostí (Nástroje smrti, #1)Nejlepší klučičí postava
Cassandra Clare - Město z kostí


Ohó, tohle byl teda souboj. Pět minut jsem přemýšlela mezi Jacem, Derekem Souzou (hehe, pořád se mi to příjmení líbí) a Nickem Andreasem. Nakonec zvítězil Jace, protože... to je prostě Jace :D Jeho hlášky jsou nezapomenutelné. - pozn. Nejsem blondýna, takže když řeknu A já jsem přírodní blondýna. To jen tak pro přesnost., tak mi rozumí jen ti, co četli Město z kostí :D

Míša v sítiNejhorší hlavní postava
Veronika Matysová - Míša v síti

Přesně tyhle typy hrdinů znám, rodiče jsou bohatí a vlivní, takže jejich dítě si může dovolit všechno (a to ani nemusím chodit daleko). Hlavní hrdinka Míša mi prostě nesedla. Byla divná, tak. Ne přímo nejhorší, ale nebudu opakovat knihy.


Přivolávání (Nejtemnější síly, #1)Nejočekávanější kniha
Kelley Armstrong - Přivolávání

Na tuhle jsem se nehorázně těšila, protože má prostě nádherně modrou obálku a vycházela v červnu, čili měsíci, kdy mám narozeniny (a tak si mě získá každá kniha) :D A opravdu nezklamala, Přivolávání se mi moc moc líbilo, za mě si to rozhodně přečtěte. Chloe je sice trochu naivní, ale skvělá.


Dýchání pod vodou (Dýchání pod vodou #1)Nejvíc uroněných slziček
Alex Flinn - Dýchání pod vodou

Dobře, tady jsem nebrečela, ale tak psychicky mě to dostalo, že mám absťák a aktuálně čtenou V podsvětí skoro nevnímám. Alex Flinn to napsala opravdu výborně.
BTW. Taky se divíte, že jsem v tomto čtvrtletí u žádné knihy nebrečela?


Procitnutí (Lovkyně snů, #1)Nejvíc vykulených očí O_O
Lisa McMann - Procitnutí

Hahá, tak tady mě dostalo hlavně jméno hlavního klučičího hrdiny - Cabel. Prostě KABEL. To mě rozchechtalo na půl hodiny, opravdu :D Prostě mě to dostalo. Ne Caleb, ale Cabel. A pěkně mi to lezlo na nervy. Jo, a ty Janieny sny sem taky patří.


Osudová přitažlivost (Kronika Kambionů 1)Nejhlasitější smích
Jamie Reed - Osudová přitažlivost

Nasmála jsem se u dost knížek, ale nejvíc asi u Osudové přitažlivosti. Už jsem to psala... prostě to zabíjelo. "To je... plynutí." "To je... demence."


Takže takhle to u mě vypadá. A co jste přečetli vy? :)


obrázky knih z Goodreads

5 komentářů:

  1. Nalákala jsi mě na knihy: Přivolávání a Město z kostí. Pokud se prokoušu přes ty knihy, které mám doma, tak třeba je ještě v létě stačím přečíst! =D Každopádně mám menší poznámku k MI: Rozumějí tomu jen lidé, ktěří ji četl nebo viděli filmové zpracování ^^ =D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě naopak Osudová přitažlivost mírně zklamala. Pro mě to byl průměr. :) Dračí znamení se mi naopak moc líbilo a také to pro mě bylo velké překvapení. :)
    Na Přivolávání se chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu ze zmiňovaných knih jsem bohužel nečetla i když na dvě z nich mám zálusk a to na Osudovou přitažlivost a Přivolávání. Vlastně jo četla! město z kostí jsem četla, ale už je to docela dlouho, takže si dám re-reading. :--) Hezký článek.

    http://myfantasyworld-myparadise.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já některé znám jen z vidění. Četla jsem jen Město z kostí, Syna pekel a Pandemonium...
    Ale některé vypadají fakticky famózně, takže se po nich stopro kouknu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥