středa 25. června 2014

RC mini-recenze: Rozděleni časem | V pasti

Počet stran: 336
Série: Rozděleni časem, 2
Překlad: Zdík Dušek
Nakladatelství: Fragment, 2014
Originální název: Vortex
Hodnocení Goodreads: 3.64 (z 46 667 hodnocení)
Anotace:
Jackson Meyer dokáže cestovat časem. Změnil tak minulost a zachránil život své životní lásce Holly. Stal se agentem tajné divize CIA nazvané Bouře. Jackson a jeho kolegové se dostanou pod palbu nepřátelské divize CIA Oko. Jackson zjišťuje, že svět kolem něho se změnil. Někdo ví o jeho vztahu s Holly vymazaném z minulosti a hodlá toho maximálně využít. Jejich životy se opět ocitají v nebezpečí…

To si ze mě autorka dělá srandu, ne? Sice začátek prvního dílu taky nic moc, ale pak se to rozjelo... a co tady? Tady vůbec!

Proč jsem tomu dala dvě hvězdičky? Ta jedna je za eneče, kterých tam sice bylo málo, ale byli, a za tu scénu s Jenni Stewartovou. (Co četli, ví.)
Jackson. Pořád ho nemám ráda. V jedničce už byl úchylnej a tady je ještě víc. Já už místy ani nevěděla, v čí hlavě vlastně jsem. Hodně ženských autorek dokáže psát z klučičí perspektivy, Julii Cross se to ale nepovedlo. Místy jsem si myslela, že to je holka.
KDE BYL SAKRA ADAM?! Tady je spoiler pro ty, co nečetli první díl, takže si to začerněte - přece na konci se stal agentem CIA, ne? Tak kde byl? Agentem byl jen Jackie a o Adamovi zmínka jen na začátku, že Jackson nemůže cestovat časem, ale i tak mu píše deník... WTF?
Už mě unavovalo Jacksonovo neustálé "Ách, Holly" nebo "Ách, Courtney". Proč pořád omílá něco, co už prostě zpátky nevrátí? Jasně, že to nejde tak lehce zapomenout, ale i tak... -_-

Obálka je podle mě ještě hezčí než u předchozího dílu, to jo. Ale děj ne. Klidně by to mohlo mít míň stránek.
Vím, že je to docela krátký, ale víc toho asi neřeknu.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Fragment.

1 komentář:

  1. No, já jsem tak v půlce prvního dílu a to jsem tu knihu dostala za výhru v soutěži tak před...řekněme půl rokem! Nějak se do toho nemůžu začíst a tak jsem to prostě odsunala na několikátou kolej!
    Recenze se ti povedla!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥