úterý 10. června 2014

LETNÍ KNIHOMOLSKÁ VÝZVA - Info

Tak! Dlouho připravovaný projekt je tu!

Výzva poběží od začátku prázdnin, čili 30. června, až do konce, 1. září 2014. Doufám, že se zapojíte! Rozhodla jsem se totiž tuto výzvu pořádat každý rok na tomto blogu, tak jsem zvědavá, jestli to vydrží :).
 
A o co vlastně jde?
V této výzvě půjde o to trochu pozvednout české a slovenské autory! Ale nejen ty, kteří měli štěstí a podařilo se jim knihu vydat. Taky ti, kteří svou knihu publikovali jako ebook! Určitě jim uděláte radost pěknou recenzí :))
 
Teď tak přemýšlím, jestli na konci neuspořádat soutěž. A víte co? Bude, to určitě. Dohodnu se s autory a pojede to na naše téma, čili Léto v českém a slovenském knižním světě!
 
Co udělat pro účast?
  • Hoďte link do linkovače (jméno + název blogu)
  • V článku zveřejněte obrázek, můžete přidat i moje jméno ;) a taky zmínit, o co v projektu jde. Pod to můžete přidat svůj plán, co byste přes léto chtěli přečíst, ale není to povinné, můžete číst náhodně :)
  • Každopádně si to někam zapisujte. Na konci prázdnin se dohodneme na nějakém datu a otevřeně o všem pokecáme! :) Jo, už se těším.
  • Soutěže se mohou účastnit pouze ti, kteří se účastní i celého projektu!!!
  • Není povinné psát recenze na přečtené knihy, ale určitě tím autorovi uděláte radost, navíc ho podpoříte. Pokud recenzi opravdu napíšete, tak na úplný konec hoďte čteno v rámci knižního projektu a obrázek s proklikem na můj blog. Tím zas uděláte radost mě. :)
  • Nezapomeňte mi dát vědět, až nějakou knihu v rámci projektu přečtete! Ať už přes e-mail nebo koment nebo kdekoli jinde, ráda si o tom počtu. :)
A jestli nevíte, co číst?
Tak na rovinu, nebudu tady doporučovat, protože nejsem Wikipedie a nevím, jestli už někteří autoři svá veledíla dopsali. Proto kdybyste potřebovali tip, napište mi třeba na mail (viz. záložka Kontakty).

Já sama se taky zúčastním a jsem zvědavá, co všechno od našich vlastních autorů přečtu. :)

Zapisovat se můžete už teď, ale i během prázdnin.
Linkovač:
 

6 komentářů:

  1. Ještě uvidím, jestli se zúčastním, mám teď spoustu, spoustu knížek doma a hodně z toho recenzáky a skoro žádné z nich nejsou české nebo slovenské. (Dvě české knížky od K. Petrusové a jedna od slovenské autorky.)
    Každopádně kdyby někdo nevěděl, poukážu na své knížky, rozhodně to není skvost, ale samozřejmě bych i za kritiku byla ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem k české tvorbě poněkud skeptická, takže se nezúčastním

    OdpovědětVymazat
  3. Do toho idem. Našich autorov moc nečítam, ale už som medzi nimi spoznala pár skvelých kníh (napríklad Člověk Gabriel). Možno objavím ďalšie a snáď sa mi i podarí dočítať tie knihy, ktoré mám už dávnejšie kúpené. Pokúsim sa potom o knihách aj napísať a cez víkend pridám infočlánok na blog.

    OdpovědětVymazat
  4. Na letošní rok mám v plánu přečtení min. 10 knih od českých autorů, takže se připojuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! ♥